Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Allt för konsten: Tacospaj

Vet inte hur jag ska kommentera det här. Fick länken och innan jag läst den tänkte jag skicka en smart kommentar och fråga
Vad föreslår ni till Tacospaj, kanske en Ripasso av någon sort?.

Hade naturligtvis i åtanke att jag skulle framstå som dryg och läste därför artikeln först. Det visade sig att frågan skulle ha varit överflödig. Författarna hade redan tänkt på det.

Så för att bekräfta, ja, jag är dryg och har förutfattade meningar.
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
:Dkan man anmäla nån för att denne är dryg och har förutfattade meningar?
Så länge du känner dig KRÄNKT så har du alla rättigheter och bevisbördan blir enligt svensk logik omvänd...

(Försöker lägga upp en bild på "hejja Sverige susen gör", skriva ngt fyndigt om att du ju isf i din tur kränker vår Ledare och en bild på Kinas kommunist-VD... Men det går inte ladda upp bilder. ADMIN! @Anders Landström var är du då man behöver dig?)
 
:Dkan man anmäla nån för att denne är dryg och har förutfattade meningar?
Bäst är väl att tipsa Aftonbladet Då kan man ju den som klagar sina 15 minutes of fame. Kanske en bild framför grillen med en härlig flintastek och en skön BiB-rose som skymtar lite i bakgrunden.

Så länge du känner dig KRÄNKT så har du alla rättigheter och bevisbördan blir enligt svensk logik omvänd...

(Försöker lägga upp en bild på "hejja Sverige susen gör", skriva ngt fyndigt om att du ju isf i din tur kränker vår Ledare och en bild på Kinas kommunist-VD... Men det går inte ladda upp bilder. ADMIN! @Anders Landström var är du då man behöver dig?)

Funkar utmärkt att lägga upp bilder. Försökte med en som anknyter till klagomålen

Flintastek,_grillad.jpg
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Bäst är väl att tipsa Aftonbladet Då kan man ju den som klagar sina 15 minutes of fame. Kanske en bild framför grillen med en härlig flintastek och en skön BiB-rose som skymtar lite i bakgrunden.



Funkar utmärkt att lägga upp bilder. Försökte med en som anknyter till klagomålen

Visa bifogad bild 627
Kanske det finns ett slags estetiskt filter?
Eller underliga kränkningar av expatrierade svenskars uppladdningar?

Provar här:
image.jpg

Jomen, vaffan... @Anders Landström har fixat felet!

Och här är en allegori till vår Ledare:
image.jpg


Sen fick nog uppladdningen lite lös mage? Kanske proppen gick ur?
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

image.jpg
 
Toppen