Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Allt om Mat Vinklubb

Allt om Mat vinklubb lanserar nyårspaket, Prosecco, NV BdB från okänd odlare och en rosé från en inte så känd odlare. Totalt pris 1939 SEK (tillkommer gör leverans a 189 SEK). Till saken hör att Proseccon säljs för runt €6 i Europa så ett snittpris a 323 SEK per flaska känns väldigt utmanande.

Finns väl folk som köper det här och tror att de gjort ett klipp.

http://www.alltommatvinklubb.se/ciab_de ... ab_id=7959

Kanske dags för finewines.se att starta lite äkta konsumenttestning och bidra till att rensa ut en del av lycksökarna på marknaden
 

Jos

Medlem
SV: Allt om Mat Vinklubb

Anders Landström skrev:
Allt om Mat vinklubb lanserar nyårspaket, Prosecco, NV BdB från okänd odlare och en rosé från en inte så känd odlare. Totalt pris 1939 SEK (tillkommer gör leverans a 189 SEK). Till saken hör att Proseccon säljs för runt €6 i Europa så ett snittpris a 323 SEK per flaska känns väldigt utmanande.

Finns väl folk som köper det här och tror att de gjort ett klipp.

http://www.alltommatvinklubb.se/ciab_details.php?ciab_id=7959

Kanske dags för finewines.se att starta lite äkta konsumenttestning och bidra till att rensa ut en del av lycksökarna på marknaden
Jag är på, - vad tänker du?
 
Trådskapare
A
SV: Allt om Mat Vinklubb

Jos skrev:
Jag är på, - vad tänker du?

Vi kanske ska börja med att testa boxarna som vann Folkets Favorit på Mitt Kök-mässan. Kräver ju lite uppladdning. Vintomas som representant för Munskänkarna är ju given på en sådan provning
 

Håkan

Medlem
SV: Allt om Mat Vinklubb

Jag har lite svårt med att en tidskrift som recenserar viner även skall sälja viner, var kommer objektiviteten in? För övrigt är det ett samarbete mellan Allt om Mat (inte Allt om Vin) och Antipodes, vet inte om vinerna är exklusiva för Allt om Mats vinklubbs medlemmar eller om vinerna kan tas in via Vinoteket.
 

Peder

Medlem
SV: Allt om Mat Vinklubb

Vad jag gissar så är inte Antipodes inblandad alls i "Allt om mat's" vinklubb eftersom man har sålt allt till vintjänsten, så sidan är dåligt uppdaterad.

Vet inte för övrigt om någonsin "Allt om mat" har recenserat något som INTE är kopplat till en svensk importör och Systembolaget, så det gör det lite komiskt att man har en vinklubb när man inte gillar att skriva om vinklubbar. :D
 
Toppen