Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

åsikter om Château Chantalouette?

pln

Medlem
satt och kolla lite på flaskor från pomerol på systemet, och då kollade jag i prisklasser som går att dricka utan att sitta och tjura samtidigt för det kostar satan :)

Château Chantalouette 2005

Nån som har pejl på om det kan vara prisvärt. har bara testat clinet från pomerol tidigare och tyckte om den stilen.
 

chambertin

Medlem
SV: åsikter om Château Chantalouette?

pln skrev:
satt och kolla lite på flaskor från pomerol på systemet, och då kollade jag i prisklasser som går att dricka utan att sitta och tjura samtidigt för det kostar satan :)

Château Chantalouette 2005

Nån som har pejl på om det kan vara prisvärt. har bara testat clinet från pomerol tidigare och tyckte om den stilen.
Har aldrig provat ngt från det slottet men jag tvivlar på att det är i klass med Clinet.
Finns några få omdömen på Cellartracker om 05:an: http://www.cellartracker.com/wine.asp?iWine=362272 så det säger kanske inte så mycket.

Ta och beställ en och prova innan du köper mer är väl rådet jag kan ge dig. Skriv gärna en rad här sedan.
 
Toppen