Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Asko vinlagringsskåp

Hej,

Någon som testat eller hört något om Askos vinlagringsskåp, se länk nedan.


Finns två varianter, den här är den mer avancerade.
 

Waruda

Medlem
Nu vet jag inget öht om Asko-skåpet, men om man ska ha vin i skåpet så förstår jag mig inte på skåp där halva utrymmet tas upp av hyllor.
 
Trådskapare
S
Tack! Antar att alla har olika preferenser.

Någon som vet något om kvalitet etc. på själva skåpet jämfört med andra tillverkare? Eller som kan rekommendera ett bra lagringsskåp med glasdörr? Kompromiss mellan estetik och funktion.
 

Jesper L

Medlem

Per Stade

Lege artis
Det är väl snarare ett serveringsskåp än förvaringsskåp?
Tanken med tre olika temperaturzoner är att du till exempel har ett utrymme för vitt, ett för rött och ett för mousserande viner.
Det är nog ingen stor marknad för sådana här exklusiva skåp varför jag misstänker att det är tillverkat av Liebherr.
Min Mielekyl ser mycket likt ut och är tillverkat av Liebherr.
 
Toppen