Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Baijiu 1 miljard kineser kan inte ha fel.

Boletus

Medlem
Begränsade erfarenheter, men har ändå både lyckats dricka baijiu som jag trodde skulle kosta mig synen och baijiu som var bland det bästa jag druckit i spritväg. Bäst erfarenheter har jag haft på ett ställe som heter "R Asia" (om jag minns rätt) i Solna Centrum utanför huvudstaden. De frontar som "asiatisk buffé" (vilket jävla påfund egentligen) men jag var där och firade en väns jämna födelsedag och fick då den bästa kinesiska mat jag ätit i Sverige och även fantastisk baijiu. Man hade då i förväg aviserat att man ville äta riktig mat.
 
Toppen