Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Barbarescotips?

Oggy

Medlem
Piemonteresan närmar sig. Alla besök är bokade utom ett. Jag har en förmiddag i Barbaresco till mitt förfogande. Några förslag? Någon gömd juvel?

Resterande besök är en blandning av stort och smått, modernt, traditionellt och mitt emellan... det blir Produttori del Barbaresco, Prunotto, Cascina Bruciata, Paolo Scavino, Marchesi di Barolo, Fontanafredda, Negro och Albino Rocca.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Har inga tips att komma med, men av någon anledning så läste jag trådens rubrik som "Barbequechips". :D

Snacka om selektiv läsning...
 
Trådskapare
Oggy

Oggy

Medlem
Giuseppe Cortese har jag varit nyfiken på, så det är definitivt alternativ. Har läst en del gott om deras Rabaja.

Tips på bra barbequechips går också bra.
 
Trådskapare
Oggy

Oggy

Medlem
Roagna är en personlig favorit och förstahandsvalet. Har dock läst någonstans att det ska vara lite "tricky" att få besök där... men det skadar ju inte att prova.
 

kayaker

Cyklist
Roagna är en personlig favorit och förstahandsvalet. Har dock läst någonstans att det ska vara lite "tricky" att få besök där... men det skadar ju inte att prova.
Just därför det kan vara bra att kolla med importören Bristly först.
 
Toppen