Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bernard Hatte Champagne

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
Bolaget kommer i juli lansera 3 olika Bernard flarror, en special club -04 en.rose och en standard. Någon som provat denna producent? Åsikter kommentarer?
 

kayaker

Cyklist
SV: Bernard Hatte Champagne

Skumpagne skrev:
Bolaget kommer i juli lansera 3 olika Bernard flarror, en special club -04 en.rose och en standard. Någon som provat denna producent? Åsikter kommentarer?
Bra odlare och trevlig Champagne, ffa. Special Club. Jag har dock bara provat 2002:an.
Bonusinfo: Importeras av en person på forumet. :)
 

CH

Medlem
SV: Bernard Hatte Champagne

Har blivit bjuden på lite olika Hatte blint av importören och gillade starkt vad jag fick i glasen. Minns inte om jag provat rosen men hans brut däremot är det bud på att låta bli sommarens husskumpa. Har inte provat SC -04 men gillade verkligen -02 som man naturligtvis köpte för lite av.

Har för mig jag la upp anteckningar i idag dricker vi men har lite problem att hitta dem just nu.
Här är i alla fall när jag provade SC -02
http://www.finewines.se/vin/idag-dricke ... istad-trad)/msg36655/#msg36655
 
Trådskapare
S

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
SV: Bernard Hatte Champagne

Alright, dom låg i bra prisklass så man får väl köpa på sig ett par, RJ tyckte hans.rose var en bra rose.med lagringspotential.
 
Trådskapare
S

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
SV: Bernard Hatte Champagne

kayaker skrev:
Bonusinfo: Importeras av en person på forumet. :)

Jasså, har vi många här på forumet som importerar?
 
SV: Bernard Hatte Champagne

Skumpagne skrev:
Jasså, har vi många här på forumet som importerar?

Det finns flera som jobbar i vinbranschen och så finns det simpla konsumenter (som undertecknad). En salig blandning helt enkelt.

Vet inte om det finns någon producent dock. Finns ju några vinodlare i Sverige men vet inte om någon hänger här.
 
Trådskapare
S

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
SV: Bernard Hatte Champagne

Då ska ja sikta på att bli den första producenten här. Ska bara vinna drömvinsten först sen köper ja en gård
 

kayaker

Cyklist
SV: Bernard Hatte Champagne

Sjödin skrev:
Jaja, okej då... ;) Läste bara "kommer lanseras" så tänkte aldrig att de redan fanns uppe.

OT by the way: Happyit?
Japp, både jag och importören. :)
 
Toppen