Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Besök i Champagne och London 2008 - med bilder

Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Besök i Champagne och London 2008 - med bilder

Ett litet tillägg:

SAS hade nog varit billigare än RyanAir då de 6 flaskor skumpa jag köpte kostade mig typ 120 Euro i övervikt. Jag skämtar inte.
Har inte räknat på det innan nu, men det betyder att frakten blev betydligt dyrare än flaskorna.
 

v_skogh

Medlem
SV: Besök i Champagne och London 2008 - med bilder

Riktigt trevlig läsning men det är tröttsamt att man jämt och ständigt bli påmind att det finns så mycket gott som man aldrig kommer få uppleve :'(
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Besök i Champagne och London 2008 - med bilder

v_skogh skrev:
Riktigt trevlig läsning men det är tröttsamt att man jämt och ständigt bli påmind att det finns så mycket gott som man aldrig kommer få uppleve :'(

Vad är det för fruktansvärd inställning! Det är klart att du kommer att få uppleva detta!
 

v_skogh

Medlem
SV: Besök i Champagne och London 2008 - med bilder

Krug skrev:
Vad är det för fruktansvärd inställning! Det är klart att du kommer att få uppleva detta!

Men håll med om att det lät negativt?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Besök i Champagne och London 2008 - med bilder

v_skogh skrev:
Men håll med om att det lät negativt?

Mycket! Tänk på att det är höst, jag klarar inte av mer negativism och depression snart. Skriv glada saker!
 

v_skogh

Medlem
SV: Besök i Champagne och London 2008 - med bilder

Krug skrev:
Mycket! Tänk på att det är höst, jag klarar inte av mer negativism och depression snart. Skriv glada saker!

Ska tänka på detta i fortsättningen.
Sätter mig ner och tänker på stundande Krugprovningen istället:D
 
Toppen