Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

"Biff Rydberg" på Riche

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: "Biff Rydberg" på Riche

Var på OT idag innan konserten och vi tog in en Rydberg. Det var den sämsta någonsin. Kokt, stekt potatis, stora lökbitar kokade i olja (och inte avrunna) samt undermåligt kött och SÖTAD senapsgrädde..... Intressant och vidrigt.
 

SUPRA

Bäst
SV: "Biff Rydberg" på Riche

Tog en Biff Rydberg på Prinsen idag.
Bra som alltid, men de har bara en storlek numera. Polaren åt en Steak Minute, tjock och fin med smarrig bea.
Jag tror jag såg Elvis där också, kunde dock inte säga hej pga djup diskussion.
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: "Biff Rydberg" på Riche

Det stämmer bra. Jag åt lunch på Prinsen igår med min fru. Tog deras utmärkta köttbullar.

Efter ett par erfarenheter av dålig service har jag undvikit Prinsen ett bra tag men bestämde mig för att ge dem en ny chans. Igår var servicen trevlig och bra, och maten lika bra som den brukar vara.
 

SUPRA

Bäst
SV: "Biff Rydberg" på Riche

Ursäkta att jag inte sa hej, men stunden tillät det inte.
Servicen var perfekt igår.
 
Toppen