Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bingo Rimérs boxvin - genitalisk design!

Mattias Schyberg

Administratör
Kan knappt sluta att garva. :D

Bingo Rimér lanserar ett boxvin och jag tror nog att det kommer att sälja kopiöst denna sommar med den designen som är gällande. Tro mig - detta går garanterat hem bland de yngre BiB-drickarna. :stendumt:

image.jpg


Uppkäftig marknadsföringsstrategi milt sagt. Helt otroligt att vårt överförmyndarmonopol godkänner denna humoristiska design, men Bingo har väl hittat ett kryphål skulle jag tro, och om så är fallet så är det ännu roligare. :D Störtskönt i vilket fall som helst, men så är jag barnslig också. :blyg:
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Rejält "billig" är boxen också (om nu skräp någonsin är billigt). 168 pix, men det är endast 8,5 % alkohol! Hur tänkte man här, den tilltänkta målgruppen borde ju trots allt vara väldigt intresserade av denna detalj? :eek:

Men troligtvis är sockerhalten rejäl i alla fall...:p
 

Daniel A

Administratör
Rejält "billig" är boxen också (om nu skräp någonsin är billigt). 168 pix, men det är endast 8,5 % alkohol! Hur tänkte man här, den tilltänkta målgruppen borde ju trots allt vara väldigt intresserade av denna detalj? :eek:

Men troligtvis är sockerhalten rejäl i alla fall...:p

Nej, nej. Alkoholprocent under 10 är helt rätt. Då blir det ju nästan nyttigt och det går att dricka hur mycket som helst utan något dåligt samvete inblandat!
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Någon som testat detta än eller!? Skulle gärna se en ärlig recension på denna box.
Du kan få snabbvarianten av mig:

Undvik!

Den långa varianten:

Friskt, fruktigt och sött. Funkar till det mesta - bara köp! Prisvärt superfynd! ;)

Tror nog att du får testa själv. Rapport mottas med glädje här på forumet. Vi kan behöva en gemensam fiende att slutas upp kring mellan varven. :)
 
Toppen