Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Black Friday 2017

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Hej alla glada!

Jag har inget konkret tips som trådstartare, men jag har ett önskemål om att alla deals och tips som kan leda till en härlig överkonsumtion av allt vad som gäller vin och tillbehör är, bör samlas på ett och samma ställe.

Så om ni hör något, skriv era tips här!
 
Trådskapare
Tomas Lindblom

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Trådskapare
Tomas Lindblom

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Vågar man handla från Solobarolo igen? Nästan värt det..

IMG_2041.PNG
 

rs14

Medlem
Min mejlbox svämmar över av massa Black Friday-erbjudande. Vilken hysteri det har blivit!

Är lite sugen på att beställa lite rött från Spanien och Decantalo kör ju halva priset på frakten om man handlar för över 500€ och nu också 50€ rabatt iom Black Friday. De viner jag är lite intresserad av är Roda 1 2010, Aalto 2015 och Finca Valpiedra 2010. Beställer man sex av varje så kommer man ner lite till per flaska. Roda hamnar på ca 380 (499 kr på SB men är nu slutsåld), Finca Valpiedra ca 170 kr (199 kr) och Aalto landar på ca 295 (359 kr). Totalt 516€ + 20€ Frakt - 50€ BF-rabatt = 486 €. Hade kanske inte tänkt köpa tre lådor av varje. Kanske finns någon här som vill sambeställa alt dela? Detta är bara ett exempel, finns ju massa annat också att välja på.
 

Sundbom

Medlem
Min mejlbox svämmar över av massa Black Friday-erbjudande. Vilken hysteri det har blivit!

Är lite sugen på att beställa lite rött från Spanien och Decantalo kör ju halva priset på frakten om man handlar för över 500€ och nu också 50€ rabatt iom Black Friday. De viner jag är lite intresserad av är Roda 1 2010, Aalto 2015 och Finca Valpiedra 2010. Beställer man sex av varje så kommer man ner lite till per flaska. Roda hamnar på ca 380 (499 kr på SB men är nu slutsåld), Finca Valpiedra ca 170 kr (199 kr) och Aalto landar på ca 295 (359 kr). Totalt 516€ + 20€ Frakt - 50€ BF-rabatt = 486 €. Hade kanske inte tänkt köpa tre lådor av varje. Kanske finns någon här som vill sambeställa alt dela? Detta är bara ett exempel, finns ju massa annat också att välja på.

Är du sugen på spanskt så har Lavinia.es 20 % på allt. Skickar till Sverige. Vet inte kostnad dock.
 

Silenos

Medlem
Grandsbourgognes kör 10%. Som vanligt från dem så är grundpriserna varierande; en del bra, annat normalt, vissa saker smälldyrt.
 

jrick

Medlem
Grandsbourgognes kör 10%. Som vanligt från dem så är grundpriserna varierande; en del bra, annat normalt, vissa saker smälldyrt.
Har upptäckt att de fular sig lite också genom att helt ta bort viner från siten under reaperioder. Till exempel Sylvain Pataille finns det bara ett vin av nu trots att nya årgången släpptes bara för några dagar sedan, är nog tillbaka på måndag.
 

Silenos

Medlem
Ja du, det gjorde de visst. T.ex. Berthaut-Gerbet är helt plötsligt borta ur sortimentet ser jag nu. Lite sjaskigt beteende kan tyckas. Istället för 10% sur tout le site, så hade de ju kunnat ha en rea-avdelning, men det låter väl inte lika klatchigt... Jaja, hade jag varit i vinköpartagen så hade jag säkert hittat en hel del ändå.
 
Toppen