Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bloggare och skribenter ni gillar.

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Håller absolut med! Kul att någon ger även den detaljen lite uppmärksamhet, dvs fotandet av de man dricker. :)
...vore ju trevligt också om folk lade ned lite på att fota det de äter också. *host* *host*
 

Mattias Schyberg

Administratör
...vore ju trevligt också om folk lade ned lite på att fota det de äter också. *host* *host*
Nu skall du vara snäll mot din efterblivna internetlillebror. :öga: Du fick två murriga försök till bilder i alla fall. Med riktigt god mat och dryck så har jag lite svårt att tänka på bilder till dig. Du är dock väldigt duktig själv...om inte annat på att ge oss andra prestationsångest...:finger:
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Nu skall du vara snäll mot din efterblivna internetlillebror. :öga: Du fick två murriga försök till bilder i alla fall. Med riktigt god mat och dryck så har jag lite svårt att tänka på bilder till dig. Du är dock väldigt duktig själv...om inte annat på att ge oss andra prestationsångest...:finger:
Nej, nej, nej! :vägg:
Du måste lära dig se skillnad mln inspiration och prestationsångest.
För: kan han så kan jag! :bäver:
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
När jag behöver ett gott skratt så kollar jag in den här: http://denbrunamaten.se/kategori/blogg/
Har t.o.m för mig att det var du Jimmy som tipsade om det eller minns jag fel ?

Eller vad sägs om Jockes bananbacon ? Får man inte inspiration efter det så vetefan.
Visa bifogad bild 620

Och lite inspiration till framtida spellistor kanske det här kan vara ?
Visa bifogad bild 621

Fler läckra skivomslag i samma kategori hittas givetvis också hos Den Bruna Maten: http://denbrunamaten.se/2012/10/04/herr-dryck-presenterar-5-katastrofala-omslag-med-acklig-mat/
Hur kan det bli BÄTTRE än så?
Har nu fått icket mindre än två mails som uttrycker frustration och ilska över att en av världens "bästa" restauranger (Franzén i Sthlm) som dessa människor besökt flera ggr, och uppskattat som en av världens absolut främsta restauranger, med hutlösa priser för mat, service och dryck... Och ... Idag är de desillusionerade, efter erfarenheter från enbart en enda restaurang som Michelinarna inte ens behagade besöka i fjol: L'Effervescence i Tokyo... Och att de uppfattade ALLT från L'E som flera trappsteg över Franzén. Utom det faktum att slutraden låg under häften av motsvarande mat på F, och detta inklusive corkage för 7 flaskor exceptionellt medhavt vin.

Nordkoreaner: befrien eder ! ! !
 
Toppen