Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bollinger RD 2002

Silverfux

Medlem
Tjo,
Var köper ni era Bollinger RD 2002, och till vilken kostnad? Har fått 2 st erbjudanden hittils från FRW 624 pund in bond och från Nickolls and perks 615 pund in bond.
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
Tjo,
Var köper ni era Bollinger RD 2002, och till vilken kostnad? Har fått 2 st erbjudanden hittils från FRW 624 pund in bond och från Nickolls and perks 615 pund in bond.
Låter dyrt tycker jag. Å andra sidan så är jag ingen Bollinger fantast.
 

mmh

Medlem
Robersons erbjudande:
6x75cl - £620 per case IB (£762.50 inc. Duty & VAT)
1x150cl - £250 per magnum IB (£306 inc. Duty & VAT)
 
Trådskapare
S

Silverfux

Medlem
Verkar ju som Nickolls är billigast då =) Där jag brukar handla. FRW handlar jag inte heller från efter att ha sett dina bilder @Anders Landström. Brukar däremot titta på deras sortiment/priser o jämföra mot. Nu är frågan 1 eller 2 lådor...
 
Toppen