Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bra Cab

Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: Bra Cab

Shorepower hade inte laddat ner de senaste uppdateringarna till sin TomTom, helt enkelt.
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: Bra Cab

chambertin skrev:
Är du ute efter en stor Cabernet-upplevelse (och kan tänka dig att lägga en tusing) så ta och beställ Ornellaia -06 på BS (nr 73418, 995:)!

Den är slut i BS. :(

Jag har provat en del Ornellaia och Sassicaia genom en vinintresserad vän i London. Jag tycker att det är fantastiska viner, båda två.
 

chambertin

Medlem
SV: Bra Cab

Elvis skrev:
Den är slut i BS. :(
Det var ju synd. Antar att priset var lite för bra för att det skulle räcka ngn längre tid.
Tror den ligger på runt 120-130€ ute i Europa.
Nu verkar det som om 2007 har kommit ut också hos de flesta.
 

Jos

Medlem
SV: Bra Cab

Givet tips är ju Château Malartic-Lagravière 2007 förresten! Roligare Bordeaux för dryga trehundringen tror jag blir extremt svårt. Ingen aning om hur mycket Cab det är i den iofs men lär ju vara minst 60%. Lufta några timmar innan.
 

Arvid

Medlem
SV: Bra Cab

Har ju dålig koll på SS nu før tiden.

Beringer Knigths Valley ær ett bra tips. Annars ær Ric Formans Ch. la Grande Roche i min mening Napas bæsta "value for money". Hans stora Cab ær också bra, men gjord i en rætt stram stil som kræver lagring.
 
Toppen