Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bra krog i Göteborg

Helen

Medlem
jag ska äntligen få lite semester under påsken.
Vi ska till Göteborg och hälsa på lite släkt så nu behöver jag
lite tips på en BRA krog som har öppet under lördagen den 3 April.
Jag har redan kollat med Kock och Vin, de hade påskstängt.
Behöver jag nämna att vinlistan gärna få vara i topp :D


Alla tips mottages tacksamt.
 

Elvis

Medlem
SV: Bra krog i Göteborg

Jag ska till Göteborg om några veckor. Vilken är stans bästa restaurang för lunch?
 

kayaker

Cyklist
SV: Bra krog i Göteborg

Elvis skrev:
Jag ska till Göteborg om några veckor. Vilken är stans bästa restaurang för lunch?
Jag har ingen egen erfarenhet men jag har hört en del gott om Swedish Taste. Jag har dock ingen koll på vinlistan.
 
Trådskapare
Helen

Helen

Medlem
SV: Bra krog i Göteborg

Tack för alla fina förslag.
kock och Vin och basement har stängt.
Men jag ska kolla upp 28 + och swedish taste.
 

CH

Medlem
SV: Bra krog i Göteborg

Segolas skrev:
Håller med, Fiskekrogen har jag varit väldigt nöjd med de få gånger jag varit där.

De fixade maten/tilltuggen när vi hade Comtes-vertikalen och de var mycket bra.
 
Trådskapare
Helen

Helen

Medlem
SV: Bra krog i Göteborg

Fiskekrogen ser ju trevligt ut men jag tycker inte om när jag inte kan se vad de har för viner.
Dessertlistan gick jag inte heller igång på.

Kom gärna med flera förslag.
Det får gärna vara hög mysfaktor. Vi tänkte bjuda släkten på middagen så vi blir 7 personer.
 

CH

Medlem
SV: Bra krog i Göteborg

1CRU skrev:
Fiskekrogen ser ju trevligt ut men jag tycker inte om när jag inte kan se vad de har för viner.
Dessertlistan gick jag inte heller igång på.

Vinlistan har legat uppe tidigare och din kritik om dessertlistan får jag nog hålla med om, den var på gränsen till tråkig.

Är det hög mysfaktor du säker så borde väll Familjen vara något annars. Den vann ju "Årets Miljö & Stämningsupplevelse" av Whiteguide i år. Tryvärr inte provat den själv men hoppas göra det ganska snart.
 

anders

Medlem
SV: Bra krog i Göteborg

CH skrev:
Är det hög mysfaktor du säker så borde väll Familjen vara något annars.

Jag läste först "Är det hög mysfaktor du säker så borde väll Familjen vara någon annanstans." :D
 

CH

Medlem
SV: Bra krog i Göteborg

anders skrev:
Jag läste först "Är det hög mysfaktor du säker så borde väll Familjen vara någon annanstans." :D

:D
Du kanske ville läsa det så?
 

Keen

slan
SV: Bra krog i Göteborg

Ta det lugnt med m-ordet. Annars kanske krug får psykbryt och stänger ner hela forumet! :-X
 
Toppen