Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bra rött från Apulien

Jos

Medlem
SV: Bra rött från Apulien

Taurasi Riserva från Mastroberardino är ett givet val. Väntar själv på att få öppna mina 04or... :)
 

Jos

Medlem
SV: Bra rött från Apulien

Silenos skrev:
...Som väl kommer ifrån Kampanien?


Ja det är ju iofs sant men vill du dricka annat än Primitivo måste man väl kliva över gränsen i väst? ;)
 
Trådskapare
TEGE

TEGE

Medlem
SV: Bra rött från Apulien

Hm,, jag har faktiskt inte lyckats prova någon riktigt bra Primitivo. Dom är för,,,,,,,,,,,,,, syltiga/sliskiga.!
Nog måste det finnas andra respektabla viner därifrån?? Vad skall jag annars där att göra?
 

kayaker

Cyklist
SV: Bra rött från Apulien

TEGE skrev:
Hm,, jag har faktiskt inte lyckats prova någon riktigt bra Primitivo. Dom är för,,,,,,,,,,,,,, syltiga/sliskiga.!
Nog måste det finnas andra respektabla viner därifrån?? Vad skall jag annars där att göra?
Dricka andra, bättre italienska viner! :)
 
Trådskapare
TEGE

TEGE

Medlem
SV: Bra rött från Apulien

kayaker skrev:
Dricka andra, bättre italienska viner! :)

Då försvinner ju anledningen att ligga på "träningsläger" innan resan. ;-)
 
Toppen