Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB 31/1 i Sollentuna?

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Kollar intresset för en BYOB fredag 31/1 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna. Det var ett tag sedan sist.
Temat är "Vintervärmare" med fri tolkning.
Vi bör vara minst 6 anmälda för att det ska vara värt att köra (och max 10).
Anmäl er här i tråden

9 platser kvar
 

Champagne99

Medlem
Sollentuna, skoj! Denna gång passar jag men som nyinflyttad i kommunen kommer jag gärna på framtida BYOB med champagne-tema. Jag kan också stå som värd för sådana framöver om intresse finns.
 

Sebran

Medlem
Kul! Jag kan också tänka mig att joina :)
Finns det några regler för hur många flaskor man ska ta med eller något annat man bör tänka på? Är också noob på byob precis som Rasmus.
 

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Kommer hem från Kina samma dag så jag måste tyvärr avstå denna gång. Anmäler mig dock direkt till nästa ;)

@Sebran Prisnivån på 1.a flaskan brukar ha en lägstanivå på ca 300.- De flesta ligger dock betydligt högre:rolleyes: 2:a (bonusflaskan) har ingen gräns men bör följa temat om det nu finns något.

Have fun!
 
Toppen