Kollar intresset för en BYOB fredag 31/1 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna. Det var ett tag sedan sist. Temat är "Vintervärmare" med fri tolkning. Vi bör vara minst 6 anmälda för att det ska vara värt att köra (och max 10). Anmäl er här i tråden 9 platser kvar
Sollentuna, skoj! Denna gång passar jag men som nyinflyttad i kommunen kommer jag gärna på framtida BYOB med champagne-tema. Jag kan också stå som värd för sådana framöver om intresse finns.
Är tyvärr bortrest den helgen, men flaggar intresse för kommande BYOB (gärna champagne) i Stockholmsområdet.
Kul! Jag kan också tänka mig att joina Finns det några regler för hur många flaskor man ska ta med eller något annat man bör tänka på? Är också noob på byob precis som Rasmus.
Anmäl er här i tråden Hittills anmälda: @vintomas @Rasmus Åkesson @Patrik Sellin @Sebran 6 platser kvar
Kommer hem från Kina samma dag så jag måste tyvärr avstå denna gång. Anmäler mig dock direkt till nästa @Sebran Prisnivån på 1.a flaskan brukar ha en lägstanivå på ca 300.- De flesta ligger dock betydligt högre 2:a (bonusflaskan) har ingen gräns men bör följa temat om det nu finns något. Have fun!
Anmäl er här i tråden Hittills anmälda: @vintomas @Rasmus Åkesson @Patrik Sellin @Sebran @Gradin @MagnusH70 4 platser kvar