Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB 31/1 i Sollentuna?

Ejdern

Medlem
Kan tyvärr inte 6/3e och inväntar svar om jag en resa blir inställd den 31/1, i sådana fall kommer jag gärna men inväntar och ser. Annars är jag generellt sett intresserad av BYOBs i Sthlm
 

Daniel A

Administratör
"förra årtusendet"?, men mogna viner är kanske bättre?
Mogna viner är bättre. Då kan ju t.o.m en CdP från detta årtusende få finnas med...
Tycker mogna viner fungerar fint. Blir ju väldigt öppet tema förvisso, men kan nog bli skoj!

Din nekrofil! 30+ hade vi för ganska exakt två år sedan. Mer gott än dött på den provningen iaf :p

Nu var jag tyvärr inte med på 30+, men väl på 40+. Många levande viner där också! :D
 
Toppen