Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB Sollentuna 20/10 - min Pinot Noir mot din Pinot Noir

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Dags för en BYOB igen: ännu en gång i förorten: fredagen den 20/10, klockan 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna.

Temat är "Min Pinot Noir mot din Pinot Noir": detta betyder att vinerna ska innehåll minst 51 % Pinot Noir - i övrigt fritt.
Trots att det är gott om plats är det nog bra att hålla ner antalet deltagare till 10, anmäl er i den här tråden.
Hittills anmälda är:
@Daniel B
@thunberg
@gece
@Bror (eller hur?)
@MagnusH70
@mnor
@Innertällmo Bryggeri
3 platser kvar
 
Last edited:

gece

Man vänjer sig.
Jag föreslår att vi håller det till max 10 deltagare. Vi höll på till en bit in på natten innan vi var klara sist, på 9 deltagare.
Jag ska ta med lite spottkoppar nästa gång. Känner att de ökar stringensen, i alla fall hos mig... :oops:
 
Trådskapare
Patrik Sellin

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Temat är "Min Pinot Noir mot din Pinot Noir": detta betyder att vinerna ska innehåll minst 51 % Pinot Noir - i övrigt fritt.
Trots att det är gott om plats är det nog bra att hålla ner antalet deltagare till 10, anmäl er i den här tråden.
Hittills anmälda är:
@Daniel B
@thunberg
@gece
@Bror (eller hur?)
@MagnusH70
@mnor
@Innertällmo Bryggeri
@Broderisak
2 platser kvar
 
Toppen