Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Cellartracker App

Mattias Schyberg

Administratör
Har testat lite snabbt. Använder inte CT särskilt ofta, så möjligen har jag dålig koll, men hittar inga direkta skillnader mellan den mobilanpassade siten (som jag brukar välja bort till förmån för den normala) och appen. :(

iPhone använder jag.
 
Trådskapare
A
Hittade inte heller så mycket nytt. Hade hoppas på en enklare variant att lägga in och checka ut flaskor. Dock, den verkar ta lite mindre tid att ladda än den vanliga så det är en förbättring.

Förstår också att det ska komma nyheter efterhand
 

fluff

Medlem
Hoppas att de tar upp kampen med Vivino när det gäller bildigenkänning. Ibland är det lite smärtsamt att sitta och söka i CT.
 
Toppen