Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne 1967

M

Markus H

Kära forum!
Jag har följt era inlägg och diskussioner med nöje ett bra tag. Jag har väl mest snöat in på Champagne även om lite annat också hamnar i vinkyl och glas.

Nu skulle jag behöva forumets samlade klokskap, tankar och råd om hur jag kommer över en flaska Champagne eller två från 1967 helst utan att ruineras om möjligt. 1967 lär inte ha varit ett stort år då man inte hittar så många exempel hos ex.vis Juhlin. Några hus, odlare eller kooperativ borde väl ändå lyckats detta år och sparat några flaskor?
Alltså:
  1. Tips på Champagner från 1967
  2. Tips på var jag kan få tag på vinerna
Tack på förhand!
 

Mattias Schyberg

Administratör
Kära forum!
Jag har följt era inlägg och diskussioner med nöje ett bra tag. Jag har väl mest snöat in på Champagne även om lite annat också hamnar i vinkyl och glas.

Nu skulle jag behöva forumets samlade klokskap, tankar och råd om hur jag kommer över en flaska Champagne eller två från 1967 helst utan att ruineras om möjligt. 1967 lär inte ha varit ett stort år då man inte hittar så många exempel hos ex.vis Juhlin. Några hus, odlare eller kooperativ borde väl ändå lyckats detta år och sparat några flaskor?
Alltså:
  1. Tips på Champagner från 1967
  2. Tips på var jag kan få tag på vinerna
Tack på förhand!
Välkommen till forumet och med tanke på ditt intresse har du hittat helt rätt! Klok som jag tror du är, så lär du registrera dig på forumet också och vara med oss även framgent. ;)
 
Toppen