Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne -79

MB2014

Medlem
Är det någon som har ett tips på en champagne från 1979 som både är möjlig att köpa och som troligen håller än? Är tänkt som en present till en champagneälskare.
 
Trådskapare
MB2014

MB2014

Medlem
Nån som har tips på vart man köper Palmer -79?
Dessutom vet jag att det önskas en Cristal 2008, den borde finnas att köpa på nätet men var?
 
Trådskapare
MB2014

MB2014

Medlem
Kostar men tror det blir svårt att hitta för mindre....
Cristal 2008

Edit: Finns också här och här.
Tack! Priset är helt ok.
Är det en handlare som det finns erfarenhet av? Dvs kommer varorna och i hyffsad tid?

Nån med tips på vart man köper en champagne från 79? Skrevs t ex om Palmer ovan men inte vart den går att köpa.
 

LarsW

Medlem
Tack! Priset är helt ok.
Är det en handlare som det finns erfarenhet av? Dvs kommer varorna och i hyffsad tid?
Har handlat ganska mycket från Premiers Grand Crus. Aldrig några problem. Mycket stabil! Oftast snabba leveranser (längsta jag vart med om var nästa vecka).
Populär bland skumpa-nördar. :)
I det högre hörnet på fraktkostnader men köper man Cristal blir det bara typ 1%...
 
Last edited:
Trådskapare
MB2014

MB2014

Medlem
Har handlat ganska mycket från Premiers Grand Crus. Aldrig några problem. Mycket stabil! Oftast snabba leveranser (längsta jag vart med om var nästa vecka).
Populär bland skumpa-nördar. :)
I det högre hörnet på fraktkostnader men köper man Cristal blir det bara typ 1%...
Tack för den rekommendationen, beställningen gjord!
 

FredrikC

Medlem
Tack! Priset är helt ok.
Är det en handlare som det finns erfarenhet av? Dvs kommer varorna och i hyffsad tid?

Nån med tips på vart man köper en champagne från 79? Skrevs t ex om Palmer ovan men inte vart den går att köpa.
Kolla på Bukowskis nästa dryckesauktion som är i november har jag för mig. Sen finns det auktion sidor lite här å var man kan söka på.
 
Trådskapare
MB2014

MB2014

Medlem
Kolla på Bukowskis nästa dryckesauktion som är i november har jag för mig. Sen finns det auktion sidor lite här å var man kan söka på.
Bra tips men det är i det här fallet för långt fram i tiden, behöver den under okt.
 
Toppen