Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne för 50 000

SUPRA

Bäst
SV: Champagne för 50 000

..."flaskans tennetiketter fästs för hand och det är ett riktigt smidearbete."

Men vaffan ;D
 
SV: Champagne för 50 000

Prettywoman slår till :

Idag har jag varit på Grand Hotell och avnjutigt massvis av olika Champagner (som om lördagens ranson inte vore nog, hehe), ätigt gåslever och minglat.
Den flaska som jag var mest nyfiken på var Armand de Brignac, som inom mestadels hip hop kretsar kallas för "världens lyxigaste Champagne".
http://www.spruceup.se/artiklar/armand_ ... /index.cfm

Säkert med 2 ton parfym på sig för att glädja bland annat Bubblaren
 

anders

Medlem
SV: Champagne för 50 000

CH skrev:
Hur fan lyckas de med att uppdatera en blogg? Verkar inte finnas IQ nog att öppna en dörr.

Troligen fungerar upplägget så att brudarna först skriver en text som vagt påminner om svenska och sedan har de var sin eunuck som lägger upp texten i bloggen.

Vad vi ser här är en vetenskaplig studie som klart pekar på att väteperoxid inte bara påverkar hjärnan utan även tungan.
 

Bubblaren

Medlem
SV: Champagne för 50 000

shorepower skrev:
Prettywoman slår till :

Säkert med 2 ton parfym på sig för att glädja bland annat Bubblaren

Minst en magnum parfym iaf :)
Ja du.... huaaaa säger jag bara, ka ingen snacka denne Kåre till rätta, han kan väl inte tycka detta är gott och exklusivt??
 
Toppen