Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne Jayne intervjuar

CH

Medlem
Ramlade in på hennes sida av en slump. Kan inte påstå att jag vet vem hon är men hon verkar dricka en del gott och träffa en del kul människor.
På hennes sida finns bla intervjuer med Oliver Krug, Didier Gimonet, Vitalie Taittinger & Richard Geoffroy och det verkar som det kommer upp nya med jämna mellanrum.


http://champagnejayne.com/news/
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Champagne Jayne intervjuar

Krug88 skrev:
Bra länk CH, tack för det!

Tror detta är första gången du inte varit nedlåtande eller kommenterat min geografiska härkomst utan istället varit trevlig och tacksam.
Det låter lite för bra för att vara sant så jag borde kanske anta att det är en stor mängd ironi i ditt inlägg?
 

Krug88

Medlem
SV: Champagne Jayne intervjuar

CH skrev:
Tror detta är första gången du inte varit nedlåtande eller kommenterat min geografiska härkomst utan istället varit trevlig och tacksam.
Det låter lite för bra för att vara sant så jag borde kanske anta att det är en stor mängd ironi i ditt inlägg?
Det är väl inget nedlåtande när jag nämner ditt geografiska handikapp?
Jag tycker ju bara lite synd om dig...

Och tacksam vet jag inte riktigt, jag ville mest vara artig.
 
SV: Champagne Jayne intervjuar

Krug88 skrev:
Det är väl inget nedlåtande när jag nämner ditt geografiska handikapp?
Jag tycker ju bara lite synd om dig...

Och tacksam vet jag inte riktigt, jag ville mest vara artig.
Lyteskomik är bara kul ett tag så jag håller med Krug88. Vad gäller länken, vi är alla glada att sökmotorer nu börjar få genomslag också på västkusten...
 
Toppen