Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne på svenska wikipedia

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Champagne på svenska wikipedia

Svenska Wikipedia är, och kommer alltid att vara, ett skämt. Jag tror inte at man ska ödsla sin tid på den.
 
Trådskapare
hampus86

hampus86

Medlem
SV: Champagne på svenska wikipedia

ja, det är helt sant. Men skäms ju! Tycker vi byter språk på forumet ;D. Kanske borde liva upp sumeriskan, eller varför inte vulgärlatin(heter faktiskt det). Nej, det mest givande språket torde väl vara khoisan("klick-språket"). Vet dock inte hur utvecklat skriftspråk dom har..klick klick!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Champagne på svenska wikipedia

hampus86 skrev:
ja, det är helt sant. Men skäms ju! Tycker vi byter språk på forumet ;D. Kanske borde liva upp sumeriskan, eller varför inte vulgärlatin(heter faktiskt det). Nej, det mest givande språket torde väl vara khoisan("klick-språket"). Vet dock inte hur utvecklat skriftspråk dom har..klick klick!

Jag förstår nog inte riktigt vad du menar.

Jag kan inte se det relevanta med att byta språk på det här formumet till Xhosa bara för att svenska Wikipedia suger.
 
Trådskapare
hampus86

hampus86

Medlem
SV: Champagne på svenska wikipedia

Jag är inte riktigt säker på vad jag menar heller...vi tar och begraver denna tråd. Ska inte skriva när sömnen varit obefintlig.
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: Champagne på svenska wikipedia

hampus86 skrev:
Kan inte vi alla som bryr oss om champagne, regga oss på svenska(och ev. engelska) wikipedia, och skriva lite vettigt. http://sv.wikipedia.org/wiki/Champagne
är vad som finns för tillfället, och om ni läser så märker ni att den som skrivit detta inte ens kan stava till "väskta".
Vad är väskta? Är det samma som Wikip. benämner som västka? ;D
 
Toppen