LeroyHilarious
Medlem
Rätt självsäkert namn – Une ChampagneMillesime 2015 heter Une Champagne. Första årgång 2014. Tyvärr har jag ej provat men 2015 låter ju minst sagt intressantDet är ambitiös pisklass på denna.

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Rätt självsäkert namn – Une ChampagneMillesime 2015 heter Une Champagne. Första årgång 2014. Tyvärr har jag ej provat men 2015 låter ju minst sagt intressantDet är ambitiös pisklass på denna.
Bästa motiveringen hittills för att avskaffa monopolet!
Ja, men hur får ni hem alltihopa???
"If there's a will, there's a way!"Ja, men hur får ni hem alltihopa???
7846 flaskor Chetillions 2019 från Pierre Péters.
Visa bifogad bild 35055Skulle ni kunna organisera ett gemensamt forum inköp?!![]()
Kul att få se er i bild! Det blir lite mer personligt då.Börjar med en öl på färjan till Kiel. @LarsW och @LeroyHilarious på bild. @Crist(al)ian 77 och @Thirsty tjuvstartade igår och är redan på plats. Det blir 6 nätter i Epernay och ett 20-tal besök.
Både och, skulle jag säga!
Man blev onekligen partysugen efter deras 2013 extra-brut!Både och, skulle jag säga!
Man blir ju inte lite avis! La Gare brukar vara ett bra ställe att få sig en Raveneau till bra pris!Visa bifogad bild 35066
Mer fransk dryck även på lunchen - surprise! Ravve chabli för €70 på La Gare.