Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagnebar i Göteborg

Dovberg

Medlem
Någon som har tips på barer i Göteborg som är inriktade på just Champagne? Gärna med stort utbud och gedigen vinlista. Vi ska inte äta där utan bara dricka. Jag och min fru ska på dejt i Göteborg i helgen (första på två år sen vi fick barn) och då tänkte vi gå all-in på Champagne hela helgen :)

Tack på förhand för svar!
 

m3lk3r

Medlem
Pigalle har kanske billigaste dom perignon 08 i stan, dessutom även på glas. Kan ha gått över till 2010 nu.

Var mer finns det bra champagne på glas? Min partner har svårt att dricka mer än ett eller två glas vin även om hon tycker om det mycket.
 
Trådskapare
Dovberg

Dovberg

Medlem
Tack så hemskt mycket för de bra tipsen jag fick av er här forumet! Vår kväll blev hur lyckad som helst med en fantastisk middag på Champagnebaren följt av en flaska Dom Perignon-08 på Pigalle. Skrattretande att dompan var billigare på restaurang än vad den är på systemet. Jag och min fru hade den bästa kvällen tillsammans på flera år. Stort tack!
 
Toppen