Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagneresa med Juhlin

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Champagneresa med Juhlin

Krug88 skrev:
Skönt att någon annan än jag på forumet står för att de kan vara en hora för rätt belöning!
Skulle dock inte ställa upp med en kille för 40 lax, men allt har förmodligen sitt pris...

Du och Benezet, Opris vinkällare och en vertikal med Romanée-Conti och La Tâche?
 

Bubblaren

Medlem
SV: Champagneresa med Juhlin

Krug skrev:
Du och Benezet, Opris vinkällare och en vertikal med Romanée-Conti och La Tâche?
Är det inte du som brukar ryta när vi säljer här på forumet - är inte det här en i dimma klädd försäljing? ::)
 

Jos

Medlem
SV: Champagneresa med Juhlin

Lando skrev:
Det var väl ett jävla snack om fredagsmys!

För övrigt skulle jag lätt ligga med Anders, Juhlin eller i stort sett vem som helst för att få följa med på den resan.

haha... Du var inte dyr du...! Jag säger som Krug88; givetvis man är till salu, - men 40 lax för ovanstående? Ja då saknas några nollor...

Verkar som en sjukt najs resa för övrigt, blir riktigt sugen!
 

vintjej

Medlem
SV: Champagneresa med Juhlin

Men det är väl bara att blunda och tänka på fosterlandet Champagne.
You go guys! *Knäpper med fingrarna och knycker med huvudet i sidled*
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Champagneresa med Juhlin

Krug88 skrev:
Ere nån som är på lite provocera-humör idag kanske?

Är det något jag har lärt mig under mitt liv är det att inte gå i polemik med någon som skriver "är det" som "Ere". ;D

Jag känner mig lite giddy! Ska ju äta nudlar om en stund!
 
Toppen