Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Citat och händelser från och på vinordic

SV: Citat och händelser från och på vinordic

1CRU skrev:
Det är ju det jag som kvinna säger. Ni är så jäkla lättlurade. Man dingla en liten söt halvnaken pingla och vips så kan ni till och med dricka ett odrickbart vin :p
Frågan är hur långt ni kan tänka er att gå för att få umgås med sådana flickor?
Till Moldavien! Bar- och jämfota!
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Citat och händelser från och på vinordic

Seamus Costello skrev:
Hej go´vänner! Nu har jag äntligen hittat hit!

Ni som var på mässan, besökte ni Moldaviens monter? Jag var där varje dag under branschdagarna, en docksöt slaviska (jag är svag för slaviskor) som serverade det allra värsta hopkoket i vinväg jag nånsin har provat! Om man ville få reda på hur en Cab Sav smakar om man gör precis allt fel och dessutom lyckas få till varenda defekt ur Systembolagets "ABC om viner" så är Moldavien landet man ska göra en studieresa till. Jag kollar redan biljetter, även om det kanske mest är andra grejor som lockar med det sydslaviska landet...

Se där, välkommen till en gammal polare från det "andra forumet" och tillika sommelier.

Har faktiskt undrat varför du inte synts till här :)
 
Toppen