Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Clef du Vin

Hej!

Återupplivar här en sedan länge avliden tråd, jag har precis fått en Clef du Vin i avskedspresent från jobbet.
Har hört talas om den sedan tidigare men aldrig testat.

Det är tio år sedan senaste inlägget skrevs här - har det hänt något med utvecklingen, eller ska vi fortfarande klassa vinnyckeln som bluff och båg?
 

Helen

Medlem
Hej!

Återupplivar här en sedan länge avliden tråd, jag har precis fått en Clef du Vin i avskedspresent från jobbet.
Har hört talas om den sedan tidigare men aldrig testat.

Det är tio år sedan senaste inlägget skrevs här - har det hänt något med utvecklingen, eller ska vi fortfarande klassa vinnyckeln som bluff och båg?

Jag har samma åsikter idag efter som jag hade i mitt 10 år gamla inlägg. Men det är bara till att prova den så få du se vad du tycker.

"Hej pojkar, vad gulliga ni är som tror att jag kränger all typ av skit ;)
clef du vin har jag haft i personlig ägo i 3 år.
Jag har provat den tillsammans med olika vänner genom åren. Det är en lustig sak, ibland känns det som om det skulle fungera medans andra gånger känns det ingen skilnad alls på vinet.

Jag har läst en del chatter i usa och england där de har diskuterat clef du vin. Det är bara till att googgla så hittar ni säkert dem."
 
Toppen