Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Comtes de Champagne 1997

CH

Medlem
Nån som har provat?

Jag plockade hem en på eBay i helgen och fick sedan erbjudande om att köpa ytterligare till väldigt bra pris av säljaren om jag vill. Jag har inte testa den och känner till väldigt lite om just deras 1997.
 

weezer

Medlem
SV: Comtes de Champagne 1997

1997? Gjordes det en det året? Har aldrig sett till en sån mig veterligen. Kanske bara för att jag endast handlar på SS.. :)
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Comtes de Champagne 1997

weezer skrev:
1997? Gjordes det en det året? Har aldrig sett till en sån mig veterligen. Kanske bara för att jag endast handlar på SS.. :)

Jag kände inte heller till att det gjordes en det året men tydligen serveras det i första klass på Lufthansa och det är väll ungefär det som jag hittar om det på nätet.
 
SV: Comtes de Champagne 1997

CH skrev:
Nån som har provat?

Jag plockade hem en på eBay i helgen och fick sedan erbjudande om att köpa ytterligare till väldigt bra pris av säljaren om jag vill. Jag har inte testa den och känner till väldigt lite om just deras 1997.

Ovanligt svag enligt Juhlin.
 
Toppen