Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Cristal 96

Lambo

Medlem
Saknar Cristal i min -96 samling och fick erbjudande från Tyskland att köpa 1 pava.

Vad tycker Ni är rimligt att betala för denna skumpa?

Tack på förhand!
 

Elvis

Medlem
SV: Cristal 96

En sökning på wine-searcher ger att den "ska" kosta 200-550 Euro. Utbudet verkar väldigt litet. Jag skulle säga att 250-300 Euro känns rimligt.
 
Trådskapare
Lambo

Lambo

Medlem
SV: Cristal 96

Då var det klart 191 euro inkl frakt blev summan. Känner mig nöjd :)

Köpte oxå en Dompa -96 för 120 euro.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Cristal 96

Lambo skrev:
Då var det klart 191 euro inkl frakt blev summan. Känner mig nöjd :)

Köpte oxå en Dompa -96 för 120 euro.

Bra pris! Grattis! Även om Euron är tröttsamt hög just nu (någonting som gör det intressant att köpa in viner just nu!).
 
Trådskapare
Lambo

Lambo

Medlem
SV: Cristal 96

Håller med om att euron är riktigt jobbig just nu. Tur att jag fick bra priser annars känns det tungt att köpa viner från euro området nu när euron närmar sig 11 kr.
Kanske bättre att vända sig till UK nu. Hoppas på bättre tider för vår krona!
 

anders

Medlem
SV: Cristal 96

Krug skrev:
Bra pris! Grattis! Även om Euron är tröttsamt hög just nu (någonting som gör det intressant att köpa in viner just nu!).

Intäckter i euro är ju trevligt. ;D
 
Toppen