Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

DI-vin gör undersökning av inköpsvanor för att bättre förstå sina nya kunder.

Frågor,

1. Hur ofta dricker du
2. Vad får det kosta
3. Dricker du rött, vitt , rosé eller mousserande
4. Vilket land.

Jag svarade, varje dag, under 60 kronor, rosé och Ungern. Så idag dricker jag. Hoppas DI har nytta av mina svar. Många frågor som ger ett bra underlag vilka kunder man ska gå efter ::)

24v4i2p.jpg
 

kayaker

Cyklist
SV: DI-vin gör undersökning av inköpsvanor för att bättre förstå sina nya kunder.

Det låter gräsligt:
"Smak: Torr, bärig, ungdomlig smak med inslag av geléhallon och gräs. "
 
Trådskapare
A
SV: DI-vin gör undersökning av inköpsvanor för att bättre förstå sina nya kunder.

kayaker skrev:
Det låter gräsligt:
"Smak: Torr, bärig, ungdomlig smak med inslag av geléhallon och gräs. "
Men prisvärd ;D
 

Andreas L

Medlem
SV: DI-vin gör undersökning av inköpsvanor för att bättre förstå sina nya kunder.

Passar till aperitif och lättare sallader... :-[
 
Trådskapare
A
SV: DI-vin gör undersökning av inköpsvanor för att bättre förstå sina nya kunder.

Nu vet ni iallafall varför DI-vinklubb kommer lansera en ny intressant rosé från Ungern under 60 kronor inom en snar framtid :)
 
Toppen