Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Dom Perignon 2008 Legacy Edition - Palmas Flygplats 2018-11-01

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Hej forumet!

För er som kommer att resa från Palma inom kort så fann jag ca 7-8 stycken DP 08 LE, för €202 per flaska.
I skrivande stund så köpte jag faktiskt bara 1 flaska pga budget...... Ja, man gråter lite nu i efterhand.

Ville bara hojta till om det här på vårt forum!
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare

lukastollig

Pudelfantast
Här kan man läsa om Legacy Edition hos Decanter: https://www.decanter.com/wine-news/dom-perignon-2008-release-marks-the-end-of-an-era-395740/
Notera att den vanliga releasen kommer i början av 2019 enligt artikeln. Dvs en specialedition betyder i detta fall inte att den vanliga redan kommit och gått!
Förhoppningsvis har den då tmer normalt pris (ok, de har säkert passat på att höja en del) och i normal volym = hur mycket som helst.

Dom P behöver man i alla fall inte vara orolig för att inte få tag på
 

Elvis

Medlem
Fanns ett gäng på Málagas flygplats igår, också för 202 euro styck. Kanske finns på alla större spanska flygplatser?

Jag köpte ingen dock. Är säker på att 2008:an kommer att vara billigare vid ordinarie släpp.

IMG_4414.jpg
 
Toppen