Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Dom Pérignon Oenothèque 1996 & Dom Pérignon 2002

the-colle

Medlem
Hej alle sammen.

Har selv lige bestilt 2 kasser. Dom Pérignon Oenothèque 1996 til ca. 2800 skr. Og 1 kasse Dom Pérignon 2002. I danmark
men tror at man skal være hurtig da der ikke kommer så mange til landet.

Glæder mig til at smage ;D
 
SV: Dom Pérignon Oenothèque 1996 & Dom Pérignon 2002

the-colle skrev:
Hej alle sammen.

Har selv lige bestilt 2 kasser. Dom Pérignon Oenothèque 1996 til ca. 2800 skr. Og 1 kasse Dom Pérignon 2002. I danmark
men tror at man skal være hurtig da der ikke kommer så mange til landet.

Glæder mig til at smage ;D
Oenothèque är begränsad mängd av men vanliga Dom Pérignon 2002 lär inte vara så svår att få tag i. Var köpte du dina oenothèque?
 

Per Stade

Lege artis
SV: Dom Pérignon Oenothèque 1996 & Dom Pérignon 2002

Priset var kanske inte så bra, som det först verkar.
Det tillkommer NY sales tax.
Men jag har i alla fall en väldigt tjusig svart trälåda att hämta.
 
Trådskapare
T

the-colle

Medlem
SV: Dom Pérignon Oenothèque 1996 & Dom Pérignon 2002

Takker

Ved i om man kan købe Dom Pérignon Oenothèque 1996 i sverige, hvis man ikke skal ha den normale 1996?

Tak for en fed side :)
 
Toppen