Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Dominikanska Republiken Santo Domingo?

Andreas L

Medlem
Trött på snö, kyla och en tråkig årstid, fick den lysande idéen att använda några av alla mina miles jag har hos air france och drar till dominikanska i morgon, bor i Santo Domingo, har någon några kula tips? ???
 

Krug88

Medlem
SV: Dominikanska Republiken Santo Domingo?

Andreas L skrev:
Trött på snö, kyla och en tråkig årstid, fick den lysande idéen att använda några av alla mina miles jag har hos air france och drar till dominikanska i morgon, bor i Santo Domingo, har någon några kula tips? ???
Drick en massa rom och rök garrar ;D
 
Trådskapare
A

Andreas L

Medlem
SV: Dominikanska Republiken Santo Domingo?

Tack min vän, så långt har jag tänkt ;D känner du till några restauranger, cigarrbarer el annat kul?
Åker med min flickvän så inga oanständiga förslag :eek:
 

anders

Medlem
SV: Dominikanska Republiken Santo Domingo?

Andreas L skrev:
Åker med min flickvän så inga oanständiga förslag :eek:

Vad fick dig att tro att någon på dettta forum skulle kunna ge dig anständiga förslag? Fyllepostning? :D
 
Toppen