Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Donationer?

perpro

Medlem
Hej,

Jag är (vilket syns i mina inlägg) en glad nybörjare som är duktigare på att surfa runt i cellertracker än ge bra smakomdömen (än så länge....vänta bara). I vilket fall, jag har stort utbyte av Finewines.se. Jag skulle gärna donera några kronor för driften, finns det sådant behov?

undrar

Per
 
SV: Donationer?

perpro skrev:
Hej,

Jag är (vilket syns i mina inlägg) en glad nybörjare som är duktigare på att surfa runt i cellertracker än ge bra smakomdömen (än så länge....vänta bara). I vilket fall, jag har stort utbyte av Finewines.se. Jag skulle gärna donera några kronor för driften, finns det sådant behov?

undrar

Per
Tack

Det är ett ämne som diskuterats ett tag. Vi kommer att titta över lite på hur vi kör finewines.se framåt och se var vi vill ta forumet. Vi har lite idéer men i grunden så vill vi behålla forumet som ett öppet forum

Vi får anledning att återkomma så snart vi har fått lite tid över att sitta ner och diskutera frågorna

Men som sagt, vi uppskattar din fråga och gest. Kul att du uppskattar forumet
 
Trådskapare
perpro

perpro

Medlem
SV: Donationer?

;D

Det jag tänkte (som brukar fungera bra) är frivilliga donationer. Jag tror också på öppet forum, risken är att ganska många försvinner om det är betaldrivet, och då försvinner bra skribenter och sen vill ingen betala. Hände mig på ett fotoforum för något år sedan. Det dog nästan ut. Svårt att rädda efter det...

Men som sagt, meddela om det blir aktuellt!
 
Toppen