Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Easy Wine Glass, eller Portionsvin...

Peder

Medlem
SV: Easy Wine Glass, eller Portionsvin...

Jag blev kontaktad av troligtvis just detta företag om att sälja deras vinglas. Självklart valde jag att avböja från denna konstiga förpackningsform.
 
SV: Easy Wine Glass, eller Portionsvin...

Vi diskuterade detta portionsvin tidigare på forumet. Tror inte Systembolaget har något val (vad jag förstår så ska det in i beställningssortimentet).

För övrigt så skulle det nog finnas kylt om monopolet försvann. Kan se en fantastisk förpackning framför mig. Färdigmarinerad flintastek, potatissallad, engångsgrill och kylda portionsglas. Allt som behövs för en skön kväll i goda vänners lag. För att göra det än mer smakligt så medföljer en nätkasse designad av sommelièren Kajsa Bergqvist
 

Krug88

Medlem
SV: Easy Wine Glass, eller Portionsvin...

Anders Landström skrev:
För övrigt så skulle det nog finnas kylt om monopolet försvann. Kan se en fantastisk förpackning framför mig. Färdigmarinerad flintastek, potatissallad, engångsgrill och kylda portionsglas. Allt som behövs för en skön kväll i goda vänners lag. För att göra det än mer smakligt så medföljer en nätkasse designad av sommelièren Kajsa Bergqvist
Nu blev jag alldeles till mig, dar snackar vi mat och vinporr pa riktigt!!! :eek:
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Easy Wine Glass, eller Portionsvin...

Anders Landström skrev:
För övrigt så skulle det nog finnas kylt om monopolet försvann.

Ja, det gör det ofta i länder med marknadsekonomi, där man anpassar sig till vad kunderna vill ha. Vanligare i stora varuhus än i vinbutiker, om jag ska gå efter min erfarenhet i Bryssel. Särskilt vanligt att det fanns en kyl med färdigkyld Champagne och andra mousserande viner, precis som man kan köpa kyld cola och mineralvatten.
 
Toppen