Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Eld

chambertin

Medlem
SV: Eld

Kör samma som Supra.

Dessutom skulle jag haft svårt (som geografiskt handikappad Göteborgare alltså :) ) att beställa från ett företag som så klart diskriminerar oss Västkustbor:
Vägg
Väggspis STOCKHOLM
Väggspis VASA
Väggspis FREJA
Väggspis UPPSALA
Väggspis ÅRE
Bord

.men det ser ju mysigt ut.
 
Trådskapare
B

Bubblaren

Medlem
SV: Eld

Det är ju liiiite svårt att skaffa eldstad som kräva skorsten när man bor i lägenhet :eek:

Har för mig jag läst att tillverkaren namngett spisarna efter sin och sin äkta hälfts favoritplatser i Norden, så förstår du varför Chambertin!

Visst ser det mysigt ut! Jag är riktigt sugen på att skaffa en. Ska se om jag hinner gå och titta på dem där de finns på Birger Jarlsgatan i Sthlm senare i veckan.
 
Toppen