Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Elvis och Vintomas

Silverfux

Medlem
Hej, Elvis och Vintomas

Vet inte om detta riktigt är rätt forum men eftersom ni båda är här lite då och då skulle jag vilja passa på att tacka er båda för mycket bra bloggar och mycket intressant och inspirerande läsning.
Efter en del provande har jag kommit fram till att min smak gällande champagne överensstämmer ganska bra med Elvis vilket gör din blogg till en bra källa för inköpslistan (dock köpstopp för närvarande i stil med så många andra här på forumet =)
Även de restauranger som rekommenderats har varit mycket bra, min fru och jag avslutade vår bröllopsresa i LA på Providance som var en underbar restaurang med mycket trevlig personal och utsökt mat.

Under ovannämnda bröllopsresa hade jag även tid att läsa igenom det mesta av Vintomas blogg, (då min fru gillar att läsa böcker fick jag läsa annat =) mycket utbildande och inspirerande läsning.

Så Stort Tack till er båda!
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
Hej, Elvis och Vintomas

Vet inte om detta riktigt är rätt forum men eftersom ni båda är här lite då och då skulle jag vilja passa på att tacka er båda för mycket bra bloggar och mycket intressant och inspirerande läsning.
Efter en del provande har jag kommit fram till att min smak gällande champagne överensstämmer ganska bra med Elvis vilket gör din blogg till en bra källa för inköpslistan (dock köpstopp för närvarande i stil med så många andra här på forumet =)
Även de restauranger som rekommenderats har varit mycket bra, min fru och jag avslutade vår bröllopsresa i LA på Providance som var en underbar restaurang med mycket trevlig personal och utsökt mat.

Under ovannämnda bröllopsresa hade jag även tid att läsa igenom det mesta av Vintomas blogg, (då min fru gillar att läsa böcker fick jag läsa annat =) mycket utbildande och inspirerande läsning.

Så Stort Tack till er båda!
Kul och välkommen!
 

MartinE

Medlem
Hej, Elvis och Vintomas

Vet inte om detta riktigt är rätt forum men eftersom ni båda är här lite då och då skulle jag vilja passa på att tacka er båda för mycket bra bloggar och mycket intressant och inspirerande läsning.
Efter en del provande har jag kommit fram till att min smak gällande champagne överensstämmer ganska bra med Elvis vilket gör din blogg till en bra källa för inköpslistan (dock köpstopp för närvarande i stil med så många andra här på forumet =)
Även de restauranger som rekommenderats har varit mycket bra, min fru och jag avslutade vår bröllopsresa i LA på Providance som var en underbar restaurang med mycket trevlig personal och utsökt mat.

Under ovannämnda bröllopsresa hade jag även tid att läsa igenom det mesta av Vintomas blogg, (då min fru gillar att läsa böcker fick jag läsa annat =) mycket utbildande och inspirerande läsning.

Så Stort Tack till er båda!
Ett ovanligt men mycket trevligt inlägg! Och jag håller med! Jag har följt deras respektive bloggar i flera år och det faktum att Vintomas och Elvis är aktiva på detta forum var faktiskt huvudanledningen till att jag sökte mig hit från början!
 
Toppen