Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

En bra idé?

Petra

Medlem
De har sådana på lite olika ställen. Sist jag använde var på Winery Hotel i Solna. Kul grej där man ju kan testa en hel del olika. Men allt beror ju på vad stället fyller upp med för flaskor.
 
Trådskapare
Adamanko

Adamanko

Medlem
De har sådana på lite olika ställen. Sist jag använde var på Winery Hotel i Solna. Kul grej där man ju kan testa en hel del olika. Men allt beror ju på vad stället fyller upp med för flaskor.
Aha, jag är lite bakom här i Malmö. Aldrig sett en sådan. :)
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Första gången jag använde en Enomatic i Kungl huvudstaden måste ha varit för ca 12 år sedan, på ärevördiga Terrenos. Några år senare (vi pratar då ca 2010) tyckte jag de hade en tendens att dyka upp på många flygplatsers (vin)barer. Snarare har de väl blivit mindre vanliga på senare år, i takt med att vissa vinbarer börjat med Coravin?
 
Toppen