Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Endast genom dryckesauktionerna som man kan privat sälja av vin?

SwedeDane

Comtes
Som topic säger, har några flaskor Krug som jag vill släppa och är det korrekt uppfattat att det endast är genom dryckesauktionerna som jag kan sälja dem "by the book"?

Mvh
Daniel
 

Bubblaren

Medlem
SV: Endast genom dryckesauktionerna som man kan privat sälja av vin?

32 visningar av ditt meddelande, men tydligen ingen som svaret dig - iaf inte öppet här i tråden ;-)

Svaret är att du har uppfattat rätt, det är bara på bolagets auktion du får sälja dina pavor.
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Endast genom dryckesauktionerna som man kan privat sälja av vin?

Borsta skrev:
Som topic säger, har några flaskor Krug som jag vill släppa och är det korrekt uppfattat att det endast är genom dryckesauktionerna som jag kan sälja dem "by the book"?

Mvh
Daniel

Vilka Krug har du. Och när får man ge bud :) ?
 

Bubblaren

Medlem
SV: Endast genom dryckesauktionerna som man kan privat sälja av vin?

johan1279 skrev:
Borsta skrev:
Som topic säger, har några flaskor Krug som jag vill släppa och är det korrekt uppfattat att det endast är genom dryckesauktionerna som jag kan sälja dem "by the book"?

Mvh
Daniel

Vilka Krug har du. Och när får man ge bud :) ?

Vid nästa auktion kanske :)
 

kayaker

Cyklist
SV: Endast genom dryckesauktionerna som man kan privat sälja av vin?

Bubblaren skrev:
32 visningar av ditt meddelande, men tydligen ingen som svaret dig - iaf inte öppet här i tråden ;-)

Svaret är att du har uppfattat rätt, det är bara på bolagets auktion du får sälja dina pavor.
Nja, det finns andra länder än Sverige. :)
 
SV: Endast genom dryckesauktionerna som man kan privat sälja av vin?

I Sverige kan man endast sälja via auktionsverket. I Danmark etc har man andra möjligheter.
 
Toppen