Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Era auktionsfynd.

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
jag vet att det finns de bland er som har fyndat på auktionen idag, dela med er med vad ni köpt! Fresta oss!
 

MD

Medlem
SV: Era auktionsfynd.

Det jag var ute efter blev tyvärr lite för dyrt för min plånbok även om jag var envis in i det sista men en Ornellaia 94 magnum och några flaskor Salon 82 ska nog dämpa sorgen lite iaf... ;)
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Era auktionsfynd.

Mums för magnum! Det kan ju bara vara sjukt gott! Men Salon -82 har jag inga direkta, personliga erfarenheter av. Kan någon som har mer koll ge mig lite info?

Jag var verkligen chockad över en del av priserna på auktionen. Dompa 90 mgn för 9', det är nästan löjligt! (ja J, jag vet att det var din...) Tignanello 1997... Seriöst!? Och sen Harlan 1997 för bargainpris... Jag blir så ledsen...
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Era auktionsfynd.

Jocke heter just jocke tror jag, har inte sett honom inloggad på ett tag dock...

Herr N handlade ju sjuka mängder tydligen...
 

Konjären

Medlem
SV: Era auktionsfynd.

Lite sent, men dock... En Bollinger RD 1970 mg, en Fonseca 1970, 2Ch Rieussec 1970 (börjar någon ana ett mönster?), en Ch Caillou 1947 (fantastisk till mandelkaka!), en Berry Bros port 1966 (eg Taylor's, enl uppgift; också fantastiskt god), en Warre's 1985... Delade lite lotter med vinmannen. Följ provningarna på konjaren.blogspot.com...
 
Toppen