Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Era senaste vininköp.

MD

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Fick med mig följande från auktionen i veckan... det mesta kan nog ligga ett tag till men champagnen dricks nog inom en snar framtid.

1x belle epoque mgn 85
1x lafite 95
1x bouscasse vv dmgn 01
2x haut brion 93
2x mouton 02
 

SUPRA

Bäst
SV: Era senaste vininköp.

Oj! Spännande!

Jag tror något av mina första inköp på eBay kan ligga på Posten för hämtning.

4.2 kg...okänt dricka, minns inte riktigt vad jag vann när jag budade, dessutom var allt på tyska ;D
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Era senaste vininköp.

SUPRA skrev:
Oj! Spännande!

Jag tror något av mina första inköp på eBay kan ligga på Posten för hämtning.

4.2 kg...okänt dricka, minns inte riktigt vad jag van på när jag budade, dessutom var allt på tyska ;D

Grattis till ditt inköp av 4,2 kilo Tysk dvärg med medföljande gimpsuit. :)
 

CH

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

SUPRA skrev:
Oj! Spännande!

Jag tror något av mina första inköp på eBay kan ligga på Posten för hämtning.

4.2 kg...okänt dricka, minns inte riktigt vad jag van på när jag budade, dessutom var allt på tyska ;D

Gott!!!

Det är aldrig fel med 4.2 kg sten hemma till Julen ;D
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Era senaste vininköp.

CH skrev:
Jag vågar inte trycka på länken, inte på jobbet.

Fegis!!! Jag känner mycket väl till Betate Uhse och kan GARANTERA att det är 100% jobbsäkert.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Era senaste vininköp.

Sjödin skrev:
Fegis!!! Jag känner mycket väl till Betate Uhse och kan GARANTERA att det är 100% jobbsäkert.

Självklart är det jobbsäkert... Om man arbetar på ett företag som sysslar med internetlösningar för filmbolag som mestadels sysslar med tysk dvärgporr! ;D
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Era senaste vininköp.

Krug skrev:
Självklart är det jobbsäkert... Om man arbetar på ett företag som sysslar med internetlösningar för filmbolag som mestadels sysslar med tysk dvärgporr! ;D

Ja, nån måste ju jobba med det också, eller hur!? Största målgruppen för tysk dvärgporr är - tro´t eller ej - sommelierer och SS-anställda.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Era senaste vininköp.

Bang on target pal! Och jag kan också lägga till kockar till kategorier av människor som njuter dylikt. Speciellt om man skall ta med min bror i beräkningen.
 

anders

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Krug skrev:
Bang on target pal! Och jag kan också lägga till kockar till kategorier av människor som njuter dylikt. Speciellt om man skall ta med min bror i beräkningen.

Och där fick vi förklaringen till varför det tog så lång tid att fixa problemen med forumet härom dagen. :D
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Era senaste vininköp.

anders skrev:
Och där fick vi förklaringen till varför det tog så lång tid att fixa problemen med forumet härom dagen. :D

Annan bror, databrorsan sysslar med data. Pervobrorsan är i restaurangbrancen. hehe
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Era senaste vininköp.

Jag? Jag är, som de säger i utlandet, "straight as a rod". Skulle aldrig falla mig in att titta på någon form av snusk eller osedesamt beteende.
 

Keen

slan
SV: Era senaste vininköp.

Krug skrev:
Jag? Jag är, som de säger i utlandet, "straight as a rod". Skulle aldrig falla mig in att titta på någon form av snusk eller osedesamt beteende.


"Straight as a rod" när du kollar på midgetporr menar du?
 
Toppen