Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Era senaste vininköp.

Keen

slan
SV: Era senaste vininköp.

kayaker skrev:
Jag beställde en låda men jag ska inte ha alla själv. Egentligen hade jag velat beställa fler men jag behöver hålla igen lite grand tills jag har en ny vinkyl.

Jag tog en låda också. Taskigt att ta mer :D Särskilt efter bristlys andra mail där han sa att de fått över 200 förfrågningar på vinet. Tur att man var snabb till systemet ;D
 

J.S.

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Keen skrev:
Jag tog en låda också. Taskigt att ta mer :D Särskilt efter bristlys andra mail där han sa att de fått över 200 förfrågningar på vinet. Tur att man var snabb till systemet ;D

:'(
 

Referee

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

J.S. skrev:
Jag vet! Helt jävla fräckt frågat, men går det möjligtvis att köpa in sig på ett par flarror? :p Jag har gott om plats för sådana grejer ;)

kayaker skrev:
Du får inte ens fråga på det här forumet...

Hörru, vill du ha en anmälan på dig?? ??? ;D ;D ;D ;D ;D

De där som kayaker inte har plats för i sin vinkyl är redan tingade av mig. Får försöka hämta de fort som bara den nu.
Känns som att kayaker kan få ett inbrott eller bli rånad innan jag hunnit hämta dem.
 

J.S.

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Referee skrev:
Hörru, vill du ha en anmälan på dig?? ??? ;D ;D ;D ;D ;D

De där som kayaker inte har plats för i sin vinkyl är redan tingade av mig. Får försöka hämta de fort som bara den nu.
Känns som att kayaker kan få ett inbrott eller bli rånad innan jag hunnit hämta dem.

:eek: ;D ;D ;D ;D
 

CH

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

kayaker skrev:
Hur många lådor Lillian sa du att du ville ha? ;)

Tyvärr matchar "vill ha" väldigt dåligt med "har råd" just nu så det blev en ganska liten beställning tyvärr :(
 

Keen

slan
SV: Era senaste vininköp.

Såg mailet först nu, så mailade precis! Fyfan vad dyrt det kan bli :-X

...om man får några. :-\
 

SUPRA

Bäst
SV: Era senaste vininköp.

Idag dök en Krug CdM 1981 upp.

Och en Dom Perignon 1993.

Perfekt skick på båda.
 

CH

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

v_skogh skrev:
Privatimport genom Bolaget via Vinalliansen.

Den blev godkänd med andra ord. Då borde jag få besked om min när som helst då.
 

kayaker

Cyklist
SV: Era senaste vininköp.

Bonneau du Martray Corton-Charlemagne 2006. De flesta som provat den verkar smått lyriska så jag kunde inte motstå längre...
Sedan köpte jag ett ultrasyltigt vin att testa till våfflorna nästa onsdag... ;D
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: Era senaste vininköp.

kayaker skrev:
Bonneau du Martray Corton-Charlemagne 2006. De flesta som provat den verkar smått lyriska så jag kunde inte motstå längre...
Sedan köpte jag ett ultrasyltigt vin att testa till våfflorna nästa onsdag... ;D
vart fick du tag på den?
 

kayaker

Cyklist
SV: Era senaste vininköp.

Syltvinet finns på rätt många SS. Jag handlade på det vanliga stället, dvs. Nordstan.
 
Toppen