Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Era senaste vininköp.

magnum

Epernay, Frankrike
SV: Era senaste vininköp.

Såg att Farr Vintners hade några Selosse 1999, pris 400 pund styck net, dvs över 5000SEK per flaska ???
 

Elvis

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

magnum skrev:
Såg att Farr Vintners hade några Selosse 1999, pris 400 pund styck net, dvs över 5000SEK per flaska ???

Det var värst! Det lär väl inte bli någon rusning... ;D
 

Elvis

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Jag har idag köpt den dyraste champagne jag någonsin kommer att köpa. En Legraas & Haas Cuvée Prestige som jag och min fru fick av mäklaren efter att ha köpt en lägenhet för ett antal miljoner. Trevlig bonus! ;D
 

Allaboda

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Elvis skrev:
Jag har idag köpt den dyraste champagne jag någonsin kommer att köpa. En Legraas & Haas Cuvée Prestige som jag och min fru fick av mäklaren efter att ha köpt en lägenhet för ett antal miljoner. Trevlig bonus! ;D

Säger något om överpriserna de tar ut för sina tjänster. Bra betalt för att kopiera upp papper, stå och dela ut dem och undvika att svara på frågor.

Grattis till huset!
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Era senaste vininköp.

Elvis skrev:
Jag har idag köpt den dyraste champagne jag någonsin kommer att köpa. En Legraas & Haas Cuvée Prestige som jag och min fru fick av mäklaren efter att ha köpt en lägenhet för ett antal miljoner. Trevlig bonus! ;D

;D Grattis!!
 

Jos

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Elvis skrev:
Jag har idag köpt den dyraste champagne jag någonsin kommer att köpa. En Legraas & Haas Cuvée Prestige som jag och min fru fick av mäklaren efter att ha köpt en lägenhet för ett antal miljoner. Trevlig bonus! ;D

Trevligt! När jag köpte min lght fick jag en flaska Gosset :)

Grattis till lghten!
 

Segol

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

San Felice Brunello di Montalcino 2003
Verrazzano Chianti Classico 2004
Verrazzano Sassello Supertoscan 2005
 

Bubblaren

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Elvis skrev:
Jag har idag köpt den dyraste champagne jag någonsin kommer att köpa. En Legraas & Haas Cuvée Prestige som jag och min fru fick av mäklaren efter att ha köpt en lägenhet för ett antal miljoner. Trevlig bonus! ;D

Grattis!! Hoppas lyan slår champagnen i upplevelse, lyan räcker ju trots allt något längre anar jag.
 

Krisman

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Special contacts ;) Det är vi som tar in Graillot!
Men jag fick 06, skulle ha 07, får köpa 6 till då!!!
 

CH

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Krisman skrev:
Special contacts ;) Det är vi som tar in Graillot!
Men jag fick 06, skulle ha 07, får köpa 6 till då!!!

Du menar att du snodde dem från lagret?
 
Toppen