Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Ett enda...

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Om ni bara fick dricka ett vin resten av era liv. Vad skulle det bli?
 

Vino fino

Medlem
Cuvée Nicolas François från en toppårgång, ordentligt lagrad, utan tvivel. Finns inget som lyfter sinnet på samma vis. Det är vinet jag skulle beställa om jag satt på Death Row.

Och det kommer från en skeptiker till Champagne...
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Själv har jag ingen aning, men förväntad livslängd både på mig själv och vinet måste in i kalkylen.
Är en god droppe bättre idag än samma goda droppe i framtiden? Jag funderar vidare.
Champagne .....
 

Livermore

Medlem
Om man läst mycket här på Finewines skulle jag tro Krug 1988 ligger bra till :p. Själv har jag inte druckit den och jag har inte heller smakat på tillräckligt många sorters vin för att kunna uttala mig. Kanske har jag någon absolut favorit om typ ett år när jag druckit upp mot 200 % fler flaskor än i dagsläget.
 

Jos

Medlem
Kul men svår fråga :)

Finns ju såklart en del kul som man inte druckit men som man med stor säkerhet skulle gissa håller rätt bra... Dock såklart svara något man druckit. Hmmm.... Får återkomma
 
Toppen