Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Facebook-popout

Hur ska vi hantera kopplingen till finewines.se Facebook-sida?

  • Förbjud Nokia telefoner

    Votes: 10 62,5%
  • Låt Jimmy bestämma

    Votes: 2 12,5%
  • Ta bort den

    Votes: 2 12,5%
  • Till höger

    Votes: 0 0,0%
  • Ha den till vänster

    Votes: 2 12,5%

  • Total voters
    16

sunqan

Vinös
SV: Facebook-popout

det är inte jag som röstat för att ta bort den :) (2/3 har röstat på sista alternativet)
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Facebook-popout

Är det CH som har gjort omröstningen? Eller är särskrivningen för att öka läsförståelsen för våra västkustvänner (även om det är en lite stretch att kalla Borås för kuststad)?


Imperiet – Alltid Rött - Alltid Rätt, om vi ser till broder Thåströms exempel så torde vänster vara att föredra.
 
Trådskapare
A
SV: Facebook-popout

Jimmy Forsman skrev:
Är det CH som har gjort omröstningen? Eller är särskrivningen för att öka läsförståelsen för våra västkustvänner (även om det är en lite stretch att kalla Borås för kuststad)?


Imperiet – Alltid Rött - Alltid Rätt, om vi ser till broder Thåströms exempel så torde vänster vara att föredra.
Det är för att folk från Borås ska förstå. Sedan tycker jag att det är en stretch att överhuvudtaget kalla Borås för stad.
 

sunqan

Vinös
SV: Facebook-popout

är inte nokia ett adjektiv? "jag tycker nog att min lur är lite nokia", "min nokia iphone funkar inte" :eek:
 
Trådskapare
A
SV: Facebook-popout

sunqan skrev:
är inte nokia ett adjektiv? "jag tycker nog att min lur är lite nokia", "min nokia iphone funkar inte" :eek:
Tror du har helt rätt, Nokia betyder väl föråldrad på finska :)
 

Per Stade

Lege artis
SV: Facebook-popout

shorepower skrev:
Jimmy Forsman skrev:
Är det CH som har gjort omröstningen? Eller är särskrivningen för att öka läsförståelsen för våra västkustvänner (även om det är en lite stretch att kalla Borås för kuststad)?


Imperiet – Alltid Rött - Alltid Rätt, om vi ser till broder Thåströms exempel så torde vänster vara att föredra.
Det är för att folk från Borås ska förstå. Sedan tycker jag att det är en stretch att överhuvudtaget kalla Borås för stad.

Säg Algots det räcker
 

chambertin

Medlem
SV: Facebook-popout

Nu när Khadaffi, Mubarak och Ben-Ali är borta så börjar man sakna sin diktatorer lite.
Låt därför farbror Jimmy bestämma.

Nån j..a ordning måste det väl få vara även på detta forumet. ;D
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Facebook-popout

chambertin skrev:
Nu när Khadaffi, Mubarak och Ben-Ali är borta så börjar man sakna sin diktatorer lite.
Låt därför farbror Jimmy bestämma.

Nån j..a ordning måste det väl få vara även på detta forumet. ;D

Lovvärd inställning. Rösta så åsikten kommer fram ordentligt.
 
Trådskapare
A
SV: Facebook-popout

Jimmy Forsman skrev:
chambertin skrev:
Nu när Khadaffi, Mubarak och Ben-Ali är borta så börjar man sakna sin diktatorer lite.
Låt därför farbror Jimmy bestämma.

Nån j..a ordning måste det väl få vara även på detta forumet. ;D

Lovvärd inställning. Rösta så åsikten kommer fram ordentligt.
Du har fått en röst :)
 

hampus86

Medlem
SV: Facebook-popout

Finewines.se är unik på så sätt att den står för Konservativ Anarkism.
Vi slår lite åt alla håll, och missar aldrig en chans till lite lekfull bashing.

On topic: Ingen jävla Nokia=).
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
shorepower skrev:
Jimmy Forsman skrev:
chambertin skrev:
Nu när Khadaffi, Mubarak och Ben-Ali är borta så börjar man sakna sin diktatorer lite.
Låt därför farbror Jimmy bestämma.

Nån j..a ordning måste det väl få vara även på detta forumet. ;D

Lovvärd inställning. Rösta så åsikten kommer fram ordentligt.
Du har fått en röst :)

Av mig själv ja! Förbannade kropotkinister!
 
Toppen