Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Feedback på delinat.se, ekologiska viner

Trådskapare
ekolle

ekolle

ekologist
Nu har jag registrerat mig på forumet och har lite att säga till ekolle. Jag har provbeställt från Delinat men inte erhållit någon leverans än. Skulle komma i början av denna vecka. Min brorsa skulle beställa men lyckades inte registrera sig pga att han bor på landet och inte har något gatunummer i sin adress. Han gav upp. (Han är dataansvarig på större företag). Idag skulle min syrra beställa men blev utkastad 3 ggr från registreringen innan hon gav upp. Hon är heller ingen rookie på data. Undrar om Delinat vill ha några kunder tro?

Hej Liselott! Först ett stort tack för att du registrerar dig och tar dig tid att ge oss kritik. Den är väldigt värdefull för oss! Vi följer ju en del statistik på "klicks" på vår hemsida, och hur potentiella kunder rör sig, och har sett att fler än beräknat avslutar köpprocessen i förväg. Det du berättar bevisar det som jag befarat, nämligen att det finns buggar i vår mjukvara. Vi har precis satt igång en undersökning med ett stickprov på kunder som ska berätta om sådana här saker, så jag är väldigt glad över din kommentar även om det i sak naturligtvis inte ska få hända. Jag vill också be om ursäkt för att beställningarna för dig och din familj har blivit för röriga och inte fungerat som de ska! Det är jättetråkigt att höra, förhoppningsvis kan vi fixa till allt raskt.

Gällande husnummer är det något som vi förra veckan har rättat till. Det ska inte vara något problem längre. Varför din syster blev utkastad 3 gånger kan jag inte svara på, men det ska naturligtvis inte få hända. Jag skriver ett PM till dig, så kanske du kan berätta mer. Angående leveranstiden är jag själv förvånad. Jag har tagit upp det med ledningen. Självklart ska du få någon slags kompensation för att du tar dig tid så här och om det är så att din leverans blir försenad, jag ska se vad jag kan göra. Som de andra sa är det iallafall roligt att höra om en sådan vinintresserad familj!

Hej igen.

Jag var inne igen, denna gång under er blogg. Där finns en massa bra information men den är minst sagt svår att hitta i. När man först kommer in så ser man en massa rubriker/grupper och datum till höger. Klickar man på en rubrik får men listat alla inlägg på detta ärende. Det är ganska smidigt. Men om man istället klickar på ett datum i vänsterkolumnen, får man inte fram något, om man inte får för sig att skrolla ner i sidan tills man hittar inlägget under en rubrik. Mycket förvirrande och definitivt inte användarvänligt.

Tack för feedback! Jag är dock faktiskt inte helt säker på vad du menar. Datumkolumnen till höger, och om man klickar på datumet får man fram alla inlägg som publicerades det datumet.
 
Trådskapare
ekolle

ekolle

ekologist
Tack för input och filmning! Ska se vad jag kan göra för att åtgärda saken.
/Olle
 
Toppen