Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Filippinska cigarrer?

R.P

Medlem
I år igen så åker jag till Filippinerna över jul och nyår. Det slog mig att dom ska ha dugliga cigarrer där, nån som rökt dom eller har fakta om dom?
 
Trådskapare
R

R.P

Medlem
SV: Filippinska cigarrer?

Köpt två lösa som ska rökas i dagarna, 1881 och Antonio Gimenez, får se om dom är rökbara.
 
Trådskapare
R

R.P

Medlem
SV: Filippinska cigarrer?

Gimenezen var i storleken coronas. Brann dåligt, ingen styrka...knappt rökbar tyvärr, dessutom väldigt dåligt rullad, stötte på kvist efter halva vilket gjorde att den inte gick att röka mer.

1881an var i storlek chuchill och den var mycket bra! Brann otroligt jämnt och fint, bra styrka och kryddighet, en väldigt bra ickekubansk cigarr. Ska se till att ta med några lådor hem.

Jag såg också att dom hade cigarr med kubansk tobak men rullad i Filippinerna, ska ge mig på en sån i dagarna också.
 
Toppen